2009. november 20., péntek

A hordozásról

Az van, hogy amióta nagyon fel kell öltözni, A. nem szereti a hordozást. Én ugyan még mindig pulóverben járok, nem vagyok egy fázós alkat, de rajta van réteg, és nagyon nehéz kényelmesen elrendezni a MT-ban. Itthon fel szoktam kötni, főleg amikor beteg, de közlekedéshez vettem egy babakocsit (a lehető legegyszerűbb esernyőkocsit, kupola, bevásárlókosár, minden nélkül.) Imádja a csaj. Szeret sétálni is mellette, de szereti, hogy bármikor beülhet, és nekem sincs sok bajom vele, mert nagyon könnyű. Azért a MT mindig nálunk van, és használjuk is, de bevallom, kicsit megkönnyebbültem tizenhat hónap hordozás után. Nagyon nehéz már háton is (tizenkét kiló felett), és a sok ruhától nagy és esetlen is, nem tud kényelmesen aludni emiatt, most jobb így kicsit. Tavaly mélg a kabátom alatt volt, még amikor februárban elkezdtem háton vinni, akkor is fel tudtam úgy venni a kabátot, hogy a hátamon volt... Még gondolkodom, hogy esetleg átalakíttatok valamit hordozós kabáttá, felsővé, mert ha hidegebb lesz, jobb szeretném, ha melegíteném, de ez még képlékeny...

2 megjegyzés:

  1. Nekem is ez a problémám a hordozással. Egyelőre csak itthon szoktam magamra kötni a csajszit, ő még csak 8 hónapos, de már gondoltam, hogy (miután a babakocsit vissza kellett adnunk) kabát alatt én is hordom. Be is férünk mindketten. De akkoris, kell rá vastagabb felső meg a lábára valami, mert azért annyira nincs meleg a kabát alatt... szerintem. És a neten nem találtam semmi erre vonatkozót, hogy hogy oldják meg. Láttam egy-két képet, meg biztosan nem kerestem eléggé a témában, de még elég tanácstalan vagyok.

    VálaszTörlés
  2. Hallottál már a babylegs-ről? Ez olyan babalábszárvédőszerőség kifejezetten hordozáshoz. Nekünk nem volt, én alulra zárt lábfejes plüssoverált adtam harisnyával és zoknival, sosem fázott a lába a kabát alatt így. Elküdeném, mert kilenc hat-kilenc hós kora között volt jó rá, de sajnos már elajándékoztam...

    VálaszTörlés